Interview s naším nejlepším střelcem: Petr Kureš se představuje!

27.10.2015 19:52

Během sedmi odehraných kol se stal Petr Kureš  hned dvakrát nejlepším hráčem utkaní dle hlasovaní na našem webu. Nemůžeme tedy jinak, než našeho nejlepšího střelce v letošním premiérovém ročníku exkluzivně vyzpovídat!

 

Petře, vyhrál jsi podruhé anketu hráč utkání SK Mšecké Žehrovice, co na to říkáš?

Rozhodně jsem rád a doufám, že to nebylo naposled. Každý zápas se snažím na hřišti splácet moji přestupovou částku. (smích)

 

Petr Kureš

věk: 28

post: útočník

číslo dresu: 10

fotbalová dráha: Sparta doly Kladno, FK Žižice, Meteor Pletený Újezd, SK Mšecké Žehrovice

status pro fanynky: šťastně zadaný

 

 

Prozraď našim čtenářům něco o sobě, především nás zajímá tvůj fotbalový život.

Důležité je říct, že můj táta byl skvělý fotbalista. Já jsem bohužel po mamince. (smích) Snažil jsem se hrát fotbal od přípravky, pak jsem několik let nehrál a začal zase v dorostu. V 19 letech jsem skončil a po 9 letech mě oslovil Libor Slavík.

Jakým týmům fandíš a proč?

Manchester United!!
Jsem věrný fanoušek od mala, zabralo by to nějakou chvilku, kdybych měl vyprávět proč.

Kdo je tvůj fotbalový idol, který slavný hráč je ti typologicky blízký?

Vzhlížel jsem ke dvěma fotbalistům, oba byli spojeni s United. Byl to Eric Cantona a David Beckham. Určitě bych rád řekl, že herním projevem připomínám Ronalda nebo Messiho, bohužel mám blíže spíše k Honzovi Kollerovi či Peterovi Crouchovi. (smích)

foto: Jiří Duchoň - SK Mšecké Žehrovice - Baník Rynholec podzim 2015

Jak se ti líbí v týmu s keltskou hlavou na prsou, jaké myslíš, že máme ambice a cíle?

Je to super. Jsem rád, že jsem se připojil. Je tu super kolektiv a jen co se pořádně sehrajeme, tak vypadneme ze „čtyřky“. (bez smíchu)

S kým si v týmu nejvíc rozumíš a je někdo kdo tě štve?

Určitě mě nikdo neštve a odpovím diplomaticky, když řeknu, že si snad rozumím s celým týmem.

Jak si spokojený s počtem vstřelených branek, kolik jich bylo?

Když budu počítat i přípravu, a raději budu, tak jsem dal asi 8 branek. A spokojený určitě nejsem, rád bych jich dával víc.

A mohlo jich být víc?

To rozhodně. (smích)

foto: Petr Kureš - SK Mšecké Žehrovice - FK Kounov podzim 2015

Co říkáš na zázemí, které máme?

Ve Mšeci je to super. Hřiště i zázemí je skvělé. Parádní byly i tréninky spojené se Sokolem Mšec. Pevně věřím, že se jednou dočkám toho, že budeme hrát domácí zápasy ve Mšeckých Žehrovicích.

Jak to celkově hodnotíš, co se ti líbí a co ne?

Myslím, že v první přihlášené sezóně být po 8. kole na 5. místě je docela dobrý. Ale už teď je vidět, že jako tým, máme na víc. Z pohledu útočníka mě jen děsí počet vstřelených gólů. (smích)

 

foto: Jiří Duchoň - SK Mšecké Žehrovice - Baník Rynholec podzim 2015

Co říká na fotbal tvoje přítelkyně a rozumí mu?

Ví, co je ofsajd a to je důležitý. Ještě se diví, že si fotbalem nevydělávám. (smích) Ale našemu týmu přeje jen výhry.

Na co se v rámci našeho podzimního fotbalového programu nejvíc těšíš?

Vzhledem k tomu, jak byly stanoveny pokuty, tak na „dokopnou“. (smích) Jinak se vždy těším na domácí zápasy a možnost si zahrát na parádním hřišti.

 

Petře, děkuju za interview a přeju mnoho úspěchů s naším mužstvem. Jsme rádi, že tě v týmu máme!

 

27.10.2015, Libor Slavík 

Zpět